Singa In Disguise: 3more subject to go!

3more subject to go!

..السلام عليكم

aku berseorgan di sekolah:j:. lonely mcm lagu 2NE1:119: hehe~ kelas tambahan harini habis pukul12. yeah.

but.. aku balik pukul2. sebab tu aku lonely ni. it doesnt matter. aku update blog n blogger-emoticon.blogspot.comtukar lagu blog ni. i happy bout that.:face2:

isnin is prinsip akaun bebs!:face22: scary subject ever:119: erm, xpela.. just once:119: only this once:119: aku akan :90:study betul-betul utk cpai target spm aku.. then, aku :22:akan sesekali amek subjek yg ade kena-mgena dgn akaun.. pergh:120: (no wonderla org kerja akaun ni semua rambut gugur-sorry) :face42:

ekonomi dan geografi.. i'm fine with it.:f: well, org pertama merdeka dari kelas 5akaun adalah..

dududuuuu~ (teroknya sound effect aku:face22:) faraha izura tania.. tania.. -tak ikhlas betul aku.. faraha tinggal paper ekonomi saja..:f: huhu~ sekali dengan budak2 ict..:o: argh! jelesnya.:face1:

budak geografi.. berusahala.. hari khamis ko merdeka la.. then, kita gi tengok puss in the boots ramai2 yeah!:face18:

en.belog saya akan update awak selalu lepas spm nanti.:face44:


adios!:131: target here i come!:47: akan ku sepak ko sampe goal!:126: :133: saya nak handphone baru sebagai hadiah..:108: :face38:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail