Singa In Disguise: the end!

the end!

..السلام عليكم

Akhirnya! Tamat saja paper terakhir.. aku terus update blog wah!blogger-emoticon.blogspot.com I’m free! :131:Atleast for this moment.. until getting the result..:face59: i will fully enjoy this.. wohoO! Buat mereka yg maseh ade paper spm tu.. fighting! :22:mo jeles-jeles eh? blogger-emoticon.blogspot.com

Ok, topic harini ialah.. macam mana nak memanfaatkan mase:80: sepanjang menunggu result spmblogger-emoticon.blogspot.com Haha~ pda readers blog yg dh lama tinggalkn kenangn spm tu, tolong la! :face60: Saya binggung ni! yg pasti.. aku tak nak ternak lemak! Tak nak! Tak nak!:face58:

Yg bermain di minda aku saat ni ialah..

Aku nak amek lesen kereta.:50: Then, aku nak cilok kereta kecil abg yg dah dimodified secantik alam tu.. :face44:haha! (kurg asam keping punyew adik)

Aku nak tambah jumlah:57: pokok aku. Then, boleh la aku poyo-poyo dengan mak kononnya pokok aku lebih sihat dr die punyew..:face68: haha! (senggal punyew anak)

Aku nak kerja.blogger-emoticon.blogspot.com Then, boleh la aku bajet bagus depan kekawan akublogger-emoticon.blogspot.com-sekali kerja susun kotak dekat kedai s&j sajew. blogger-emoticon.blogspot.comHaha! (siapa punyew member ni?)

Ape pun yg bermain di fikiran aku.. :129:aku harap aku tak sia-siakan hidup aku dengan leypaking. Dan aku tak mau ternak lemak saja dok dekat rumahblogger-emoticon.blogspot.com mcm sarapan-mandi-unline-makan lagi-tgk tv-main game-makan malam pulak-tidur balik. Oh, no! Tak! kalau situasi berterusan mcmtu.. :face24:aku mungkin akn jd peserta the biggest loser 5tahun akan datang. blogger-emoticon.blogspot.comHoho! Aku nak buat apa yang aku tak ada masa dan tak dapat buat selama ni.blogger-emoticon.blogspot.com Hehe~ -gelak jahat.

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail