Singa In Disguise: .cek in.. krs!.

.cek in.. krs!.

..السلام عليكم

2minggu 1/2 berlatih.. dan mgskl hanya mampu menduduki tangga kedua.. :face47: sunggo sia-sia:r:

notes: dear junior,blogger-emoticon.blogspot.com kalahkan ttdi dengan kemahiran korang tahun depan! pedulik kan ladam diarang tu..:face54: akak sentiasa doakan korang tau:120: (akak? uwekk~)


oke,first aku masuk kawad krs sbb aku akan pindah melaka lepas spm.. tengoklah bile :53: rumah at kebun tu siap:v: so,selamat tinggal kuala lumpur:119::face37:

second,nurul huda rosalan.. hey,aku dah masuk krs.. :face51: walaupun time tu aku gurau-gurau jew dgn ko an.. blogger-emoticon.blogspot.com urm,,tapi kira aku dah masuk krs la ni kan?

:134: mood: cheer up ecah! huda tak kan pernah maty dalam hati..:67:


jeng-jeng-jeng
aku :22:tao lah ape ke hal nye ni.. tapi aku upload gak picture ni sebab tuan empunya badan yang suroh.. :face46: kan uty kan? keke~
ha:119: ni baru betul picture yang ko nak kan uty? saje buat-buat xtao tadi..
hyep! tutop mata.. :face60: tak sesuai untuk bawah umur tau:120: (agak-agak ape yang diaorang projek kan tu?:face10:)
the galah's kakak dengan adik yang suke membahan aku.. biadab:119:

notes: moyang galah! aku terkoyak an beg adik ko tadi.. (ter oke? diulangi ter..:66:) jwpn galah mesty berbunyik: ade aku kisah?:face15:


ehem-ehem-ehem:x:
ready to laugh everybody..:130:
tyka tengah azan zuhur ni weh! :face42:
cameraman yang nak suruh orang posing.. :face45:
asal ni donut woi:120: pst:ape kes wani gelak tu doh?:131:
picture ni paling aku suke la.. haha:119: serius macam tarian orang utan.. (ade ke :face14:)
korang nampak takblogger-emoticon.blogspot.com ade makcik indon jual karipap at situ? aku :22:tahu lah dia berenang kuak katak ke naik kapal terbang :121: ke sampai m'sia ni.. yang aku heran tu.. macam ne dia masuk kawad ni?:face73: bukan dia sepatutnya jaga kedai karipap dia ke?

hua~ cukopla tu ek? :o: aku dah unline 3jam.. sekarang nak tengok detective conan..blogger-emoticon.blogspot.com lepas tu :42: makan lagi.. (lagi?) dan akhirnya study..:90: sob3! :face59:

peringatan:wahai otak telanlah ilmu ni walaupun lambat macam ulat bul-bul :face38: (lebih upgrade drpd ulat bulu :89:) online-online jugak.. solat jangan tinggal tau? :face57:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail