Singa In Disguise: .non-perfect.

.non-perfect.

..السلام عليكم

kya~ board aku dah penuh! blogger-emoticon.blogspot.com sarat dengan jadual dan notis2 aku yg penting.. dah nak spm kan? well,manusia ni non-perfect.. dan salah-satu kekurangan aku yang nyata ialah :65: pelupa:x::face71: tapi,,aku selalu doa lepas solat supaya aku tak menjadi seorang lalai,pelupa dan alpa.. insyallah..

aku dah selamat buat oral.. blogger-emoticon.blogspot.com jadi sebab tulah kebelakangan ni baru aku fokus and workhard untuk kawad kaki pulak:r: well,good job ecah! you done it very well.. *ayat untuk diri sendiri..:face46:

aku try kawad the best.. but,,aku ni non-perfect.. jadi terangkanlah kepada aku satu-persatu dan dengan jelas eh? insyallah.. aku dapat buat yang terbaik dort!

kawad-kawad jugak.. itam-itam jugak.. keke~ :face5: mak aku :p: marah betul dengan aku.. yela,muka dah naik itam dengan seitam-itamnya..
puncanya sebab.. aku tak pakai menda ni:119:keke~:131: mahal tau sunblock ni.. mak aku beli suruh aku tepek at muka.. aku bawa pergi sekolah hari-hari tapi.. harapan! :face43: tak pakai un.. hehe~ sebab tu itam..

sebab: malas ar..


kitaorang jugak dapat baju, seluar dan berey tadi..:face73: ola.. tangan keter-keter masa kawad tadi.. genggam kuat sangat kot:s:

*gambar baju seluar dan berey tidak dapat disertakan kerana tahap kemalasan yang minima ni*

kay kay a.razak.. tenkiu bagi encik kura-kura yang comei ni.. :face17:
egat rupanya ko at aku mase at sabah ek? kuikuikui.. blogger-emoticon.blogspot.combagi cenderamata you!

:134: oke,racenya itu jewla kot.. penatlah.. nak makan :43: and tito ni.. aktiviti blogwalking un dibatalkan hari ni.. huhu~ :face67: minggu depan baru aku bace blog korang eh kekawan?? well,aku kan non-perfect!
p/s: sape yang murah hati nak bagi menda ni at aku:120:dah rosaklah.. huhu~:face22:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail