Singa In Disguise: .1 april.

.1 april.

..السلام عليكم

2:06am.. kalau ikot lappy aku.. inilah waktu nya.. :face25: aku :22:tadur lagi disaat ini.. lantak lah:x: janji :47: homework aku semua siap.. :face45: dan aku tak mo story panjang-panjang sebab bateri lappy ade 10%:f: jew lagi.. so,i make it fast..

tarikh hari ni 1april :133: april fool


aku benci equation niyh! :face33: dimana semua yang kita cakap pada tarikh berpuaka :49: ni dianggap sebagai penipuan untuk mengenakan orang..:129:

dan..

aku dengan mudahnya sering diperkotak-katikkan pada tarikh ni.. :130: (dulo~) sebab aku memanglah jenis yang :22:peka dengan tarikh-tarikh ni semua..:face54: buat ape nak ingat awal bulan ke hujung bulan.. aku bukannya dapat gaji un.. :face38:

sekarang..

aku sangatlah ingat tarikh 1april ni selepas terjumpa sekeping foto family aku.. :face2: aku teringin nak bagitahu korang kenapa.. tapi lain kali la yih?:131:

aku serius taknak bagitahu korang betapa pentingnya 1april pada family aku masa 1april ni.. nanti korang cakap aku tipu pulak:119::face37:

:134: esok aku bagitahu eh:120: keke~

anywy,,jangan try nak kenakan aku:r: ini bukan meow-meow yang dulu~:face66:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail