Singa In Disguise: Intervensi Satu

Intervensi Satu

..السلام عليكم




YEAH!! exam pertama untuk tahun ni sudey pun bermula.. woho!!

Intervensi yang akan menentukan tahap kecerdasan akal fikiran aku.. huhu~ aku dah maju ke?? tah la.. tak sure pulak aku..

yg penting bukan aku je yg ade intervensi.. sekolah laen pun ade jugak.. adekh aku perlu ketawa mendengar berita ini?? adekh aku perlu teruja?? adekh aku perlu gembira?? adekh aku perlu tersengih??

tapi, dengar-dengar soalan kitaorang daripada jabatan.. betul ke?? agak-agak susah tak?? adekh aku perlu terharu sekarang?? adekh aku perlu stress?? adekh aku perlu menangis??

no..no..no.. anda,anda dan anda salah.. aku perlu belajar!!

p/s:
aku harap astro ader satu rancangan untuk student spm!! sbb aku tgk TVIQ dengan TUTOR TV walaupon byk dlm saluran tv tu xde kena-mgena dengan aku.. huhu~ *tgkla..skaly aku dh abis spm bru ade rancangan tu.. memg ikan bilis!! (astro jgn mare tau?? ini cdgn ler..)

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail