Singa In Disguise: aku tak riak!!

aku tak riak!!

..السلام عليكم


ini adalah khazanah alam yang aku simpan dalam peti harta karun aku.. ye, aku simpan sebab kedua-dua baju tu bersaiz XXL. seluar tu pulak bersaiz XXXL. beg tu takde saiz lah.. tapi aku simpan gak sebab warna dye bukan feveret aku..

notes: Bicara Berirama untuk Hari Kemerdekaan. -tahun 2010




urm,, ni lagi antara yang aku jumpa dalam peti harta karun aku. baju ni sebenarnya aku letak dalam plastik-terlipat kemas.

notes: baju jeans-tahun 2000.
baju pandu puteri-tahun 2007.






okey,, malas nak catat semua sejarah barang khazanah aku ni.. over all, inilah sebahagian khanazah alam aku yang tidak ternilai.

notes: topi, baju, seluar, beg, dompet, pensilcase, tudung dll.






okey,, sekarang dah sampai bab kotak.. so,, khazanah alam yang aku simpan dalam peti harta karun aku dah beralih kedalam kotak-kotak ni.

macam yang korang nampak ada 3kotak semuanya. dalam kotak-kotak ni semua terisi dengan banyak barang khazanah alam family aku.
cukuplah tu jew yang korang tahu. aku buat entri ni pun untuk diri aku sendiri.

macam yang sering aku katakan.. aku ni jenis yang mudah disalahertikan.. yang sering buat orang salah faham.. ader yang beranggapan aku riak bila aku cuba nak bagitahu betapa gembiranya aku atau betapa bersyukurnya aku..

so, aku tak berniat LANGSUNG nak jelaskan pada korang pasal khazanah alam aku dalam kotak ni dengan lebih mendalam and terperinci lagi. sebab aku tak riak. cukuplah untuk korang tahu: impian aku selama ni dah pun termakbul. alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail