Singa In Disguise: sayang gara!! (BUKAN sayang galah!!)

sayang gara!! (BUKAN sayang galah!!)

..السلام عليكم


macam yang korang tahu... apa?? korang tak tahu?? sabarlah~ nak bagi korang tahu lah ni.. so, sebelum aku bagi tahu.. korang buat muka tak tahu, sebab korang memang tak tahu-menahu.. yang dah tahu tu pulak.. sila buat tak tahu walaupun korang dah tahu.. haha!!


tebiat ke budak niyh?? no bebeh no!! no!! aku sunggo di'hantu'i.. di'momok'i.. di'jembalang'i.. oleh tugas-tugas aku.. yeah!! aku kena buat board!! urm,, COP!! COP!! COP!! apa ingredent nak buat board pun aku tak tahu.. macam mana aku boleh cakap macam aku tahu macam mana nak buat board?? aku kena HIASKAN board lah!! dua tahu?? tahu?? board hobi dan kraftangan dengan rumah sukan aku, RUMAH BLUE.. eh!! salah!! salah!! salah!! MARSH lah!!


cuba teka?? cube teka?? ish!! teka jew lah!

aku dah dapat idea beb!! yeah!! mula-mula haru juga aku bila cikgu radzi pilih tema yang agak susah untuk aku.. but!! but!! but!! I DID IT!! tenkiu to gara!! sebab tgk gambar dia ni, ha.. idea terjun macam ujan uh!!

btw aku bersyukur dengan pemberian allah ni.. bersyukur kerana aku dikurniakan akal berseni macam ni.. hehe~

p/s: idea aku rumit sikit perlukan banyak tenaga kerja duh!! so,wanna help??

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail