Singa In Disguise: suratan atau kebetulan??

suratan atau kebetulan??

..السلام عليكم

ikut aty,separuh maty.. ikut mulut,badan binasa.. urm,,tak boleh pakai BM aku la!! ape un.. inila yg terjadi pada aku.. dimana aku sajew gurau-gurau sampai naik sasau dekat facebook mase hari jadi aku,30januari.. sajew buat status kononnyew aku nak hadiah.. tak sangka la pulak,, hari ni aku betul-betul dapat hadiah daripada myra john.. biru, comei jew hadiah tu..


ops!! gambar bahagian kiri tu untuk hiasan ajew.. *mcm aku sorang jew yg ade.. hmph!!
ye,, jam.. jam biru itula yg dberi oleh anak pakcik john.. mslhnyew.. aku dh bawa doit hari ini untuk beli satu jam.. tp,,wah!! aku dah dapat jam tanpa membelinyew.. hnya dgn niat nk beli.. aku dh dapat jam, cool an??

persoalannyew.. suratan atau kebetulan??

aku cume fikir.. kuasa allah..

ape pun terima kaseh,, myra john.. huhu~ aku rce sunggo terharu,, sunggo haru,, sunggo biru,, sunggo haru-biru.. aku rce.. aku rce.. i need to go to ladies now..........

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail