Singa In Disguise: rentetan blog taon dua-ribu-sebelas

rentetan blog taon dua-ribu-sebelas

..السلام عليكم

erm,,ok taon ni aku berharap aku ader mase untuk meluangkan bersama blog aku tercinta ni.. mungkin taon ni entri-entrinyew akan terkurang rase masin,masam mahupon manis.. sebab aku bercadang nak wat countdown menuju spm.. bhaha!! dimana aku dapat mbocor serta melobangkan sgala incident dan accident yang berlaku disekolah aku terhadap aku mahupon member-member aku.. serta guru-guru aku.. bahkan pakcik gate jaga tu sekaly kalau boley la.. dan aku berharap dengan countdown yg aku jaya kan ni.. akan sentiasa mengingatkan aku betapa HAMPIRnyew SPM tu dengan aku.. alah!! kire nak memotivasikan diri sendiry la aku ni.. jadi,,sile teruja!! haha!!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail