Singa In Disguise: aku sudah berhijrah!!

aku sudah berhijrah!!

..السلام عليكم

erm,,cepatnya mase berlalu.. esok dah nak mula sesi persekolahan taon 2ribu11..haha!! secara rasminya,aku sudah form5.. ni adela taon terakhir aku bersekolah.. amin~ sebab aku tak berharap untuk masok form6 taon depan.. 2hari ni.. aku dah mula sesi perhijrahan aku.. aku nak berubah totaly jadi hamba allah yg diredhai.. amin~ yg disayangi.. amin~ dan beriman hanya kepadanya.. amin~ aku harap taon ni aku akan lagi banyak beribadah dpd taon 2ribu10.. dimana ibadah yg paling liat aku nk buat ialah.. bace al-quran!! ya allah malunya aku!! malu gile bile tengok rak novel2 aku yg dh aku bace 2,3kaly.. sedangkn al-quran yg sepatotnya aku bangge kn tu.. hnye 2kaly jew aku pas bace.. itu un 2,3taon lpas!! masyallah!! tp,,puasa sunat aku dh jd satu amalan sejak cuty ni.. alhamdulillah!! korg doakn aku ye? amin~

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail