Singa In Disguise: hari ke-29 bulan JAN

hari ke-29 bulan JAN

..السلام عليكم

hari ni.. biasek la.. semuanya putih!! first day an?? an?? aloh,,belom balik sampe rumah lagi dah hitam dah segala yang putih-putih tu.. haha!! mase keluar rumah.. ader sorang mkcik tegur aku.. biasela.. soalan basi.. tingkatan berapa?? 'form5' dengan senyum lebarnyew aku senyum.. 'oh amek SPM la taon ni ye??' WAH!! pagi-pagi lagi dah sentuh pasal SPM.. potong tol!!ader seorang junior.. (ceh,junior!! -bangga la tu dah form5.. ^^ ) dye tanyew aku kenapa tak beli kasut baru or beg baru.. erm,,aku tarik nafas mengunakan kedua lubang idong ajaib aku untuk menyedut segala oxygen ala-ala vacum dan jawab "baju, kasut dan beg baru hanya pemberi semangat untuk berlajar dengan baik dekat sekolah.. ape yg penting niat untuk belajar tu bukannya ape yang ite perlu guna untuk belajar.." jeng-jeng-jeng!! kemudian,,aku teros lari strainght no belok-belok sebab aku dah terlambat dihari pertama aku!! haha!!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail