Singa In Disguise: hari ke-28 bulan JAN

hari ke-28 bulan JAN

..السلام عليكم

rules sekolah aku dah makin ketat!! haish!! tyme aku dah nak SPM la.. dye gune sistem dimerit ni sume.. choi!! ini yang tak suke sangat ni!! kita orang akan diugut oleh guru-guru iteowk.. ye,,tak syak lagi!! homework tak siap, tolak dimerit!! datang lambat, tolak dimerit (ceh,, sesuki aku jew!!) lg,,5akaun kena dudok dekat kelas 4akaun taon lepas.. ya allah!! (ae ni last at kelas tu.. esok dah bermastautin at kelas iteowk yang sebnar-benarnya!!) korang tak tao tahap kepanasan kelas iteowk!! 45drjh celcius u!! SERIUS TAK TIPU!! ader orang tu ukur suhu kelas iteowk dan itula yg dbagitahu.. memg ckop tersiksa la juga iteowk dok dalam kelas oven tu slama setaon!! memg tak tenang study.. dan aku ckop bersyukur sebab iteowk akan dudok dekat kelas tingaktan 1M aku dulo.. wlupon monyet-monyet suke menjenguk kelas tu.. tapi tu lebih baek rasenya dpd dok at kelas 4akaun ni.. (erm,,cikgu boley tak kiteowk rembat cermin dekat depan kelas 4akaun tu letak at depan kelas iteowk tu nty?? ^^) erm,,rcenya aku akan lebih bersyukur kalau dak2 form4 taon ni dudok at kelas 4akaun tu!! haha!! biar dorang merase tahap ke'oven'an yang iteowk dah lalui dulok.. haha!! *ketawa jaat..

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail