Singa In Disguise: kecewa!!

kecewa!!

..السلام عليكم

KECEWA!! hanya satu perkataan sahaja yang aku nak presskan (tekankan) dalam entri aku kali ini..

kaum cina sudah ada CHINATOWN!!
kaum india sudah ada LITTLE INDIA!!
kaum dusun sudah ada DUSUN!!
kaum melayu ape ade??

KAMPUNG BARU?? PETALING STREET?? oh,,please!! dimana MELAYU TOWN?? LITTLE MELAYU?? HMPH??

ok,,aku emo sekejap.. tapi,,aku nak juga kaum melayu ada satu tempat untuk pelancong mengenali dan mengetahui adat ,amalan or cara hidup orang melayu.. tempat dimana kita boleh komersial kan word MELAYU!!
same la macam CHINATOWN dan LITTLE INDIA tu..

untuk menunjukkan ketidakpuasan hati aku.. aku un search at internet..
6,730,000 results for chinatown..
121,000,000 results for little india..


oh,,man!! ini menunjukkan yang orang dari benua antartika un tao tentang kewujudan CHINATOWN mahupun LITTLE INDIA diserata dunia..
GOSH!! KECEWA nya aku!! KECEWA!! KECEWA!! KECEWA!!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail