Singa In Disguise: chain sms?

chain sms?

..السلام عليكم

mulanya ingat nak buat nota sains.. al-maklum la.. pepagi mcm ni memg mase yg tersangat sesuai untuk aku sumbat sgala ilmu dan maklumat ke dalam pale otak aku yang tak sebijik tauhu sumbat.. namun begitu.. (ceh! namun begitu?) aku yang tengah syok layan lagu2 sudirman at lappy ni.. tetiba gatal dan miang turon at tgn aku.. so,aku un pasanglah broadband.. TROT!! ha,,bukan ade virus eh?? line okeyla pulek.. ape agy!! tanpe mbuang mase dan tenaga aku un online r..


ok,,nk ceta psl chain sms ni.. chain sms atau mengikut kuota ialah sms berantai.. aku yakin rmai yg suke wat keja xbfaedah cam gini.. an?? an?? tapi, mlgnyew.. aku tersgtla menyampah, meluat, meloya, me..me.. segala macam me.. la!! dgn chain sms ni..

'sile hantar mesej ini kepada 10 orang.. jika mesej ini dipadam sebelum disebarkan terlebih dahulu anda akan ditimpa musibah 2hari berikutnyew.. ' (bla..bla..bla..)

ini antara isi kandung yang menunjukkan sms tu ialah chain sms.. the question is.. hidup korg berlandaskan rukun iman yang pertama: BERIMAN KEPADA ALLAH atau mempercayai sms berantai yang tah makhluk mane buat mesej tu?? hmph??

teguh ke iman korg??
yakin iman korg tidak goyah sedikit pun semasa menekan button SEND untuk disebarkan mesej tersebut kepada orang lain?? cube fikir dengan akal yang waras.. bape kemungkinan yang PENGHANTAR CHAIN SMS ni.. tao ite AKAN ditimpa musibah dalam tempoh 2hari lagi?? da~

bukan nak tunjok skill berbahas aku dekat sini.. cume,,korang ade hati.. jaga kasi tenang.. korang ade akal.. KORANG PIKIR LA SENDIRI!!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail