Singa In Disguise: .no need to say goodbye.

.no need to say goodbye.

andai aku pergi menghilangkan diri..:j:
usah ditanya mengapa:120: aku merahsiakannya..
usah merasa.. aku bersikap :22:adil:119:
biar :t: hati yang bercerita..
apa yang ku rasa..
tak kira apa yang aku lakukan..
biar manis:34:,kau terima..
biar pahit,kau terima jua..
itulah sebabnya..
aku terima kau seadanya..:face38:
bila aku tiada..:j:
simpanlah segenggam kenangan ini..
kerana bila seseorg pergi..:j:
dia hanya mampu hidup..
selagi ada ingatan dlm hati:w:
ada yg ingin ku sampaikn..
tapi :t: hati tak mengizinkan..
ada yg ingin ku ceritakan..
tapi lebih baik ku rahsiakan..:j:
sejauh mana aku pergi..:131:
jgn pernah kau lupakan..
:t: setianya persahabatan..:27:
ingat aku dlm doa mu..
:22:no need to say gooodbye

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail