Singa In Disguise: spooky me?

spooky me?

..السلام عليكم

ditengah malam yang hanya disinari cahaya dari laptop,blogger-emoticon.blogspot.comaku menulis entri ini sambil menonton blogger-emoticon.blogspot.com boys over flower:60: entah untuk kali ke berapa..

aku rasa yang aku ni sangat menakutkan.. :134:you know what? aku baru download satu game baru petang semalam dan main sampai habis.. totally habis malam tu jugak:119: acting like aku takde kerja rumah:q: sumpah nonsense giler..:face59:

tapi disebabkan perangai giler aku nilah.. aku figure out that aku ni :133: spooky giler.. korang
:22:rasa macam tu ke:120:

maksud aku,bila aku tekad giler nak buat sesuatu tu.. :67: hati aku akan tegar.. dan bersungguh-sungguh giler..blogger-emoticon.blogspot.com

oh,hebatnya hidup kalau aku dapat jadi macam tu jugak time studyblogger-emoticon.blogspot.comsurely aku score tahap langit ke tujuh! purr~ (berangan:119:)

mungkin jugak aku akan dapat award pelajar cemerlang kan?blogger-emoticon.blogspot.com ha,whateverlah.. aku still rasa aku spooky scary doe~

blogger-emoticon.blogspot.comokey papai,,aku nak buat folio seni..blogger-emoticon.blogspot.com bhaha! harap siap.. :face72:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail