Singa In Disguise: nak letak title ape ek?

nak letak title ape ek?

..السلام عليكم

uhuk2:x: uhuk2:x: ini reaksi pertama bila buka blog sendiri..:j: do you see what i see? you didn't? :p:shut up then.. haha! blog aku dah bersawang.. lama sangat tak update..:face37:

:100: story aku dah cuty:119: suke-suke-suke..:25: ape dah basi? so,korang dah tahulah aku tengah cuty? alah~ :134: jap aku pikir story baru yang belom basi..

ha:119: semalam aku tengok ceta karak.. xseram un.. serius:119: tak seram langsung..:face54: aku cuma jerit je.. hah, aimi dgn kay kay tu.. beragak sikit kalau nak ceta tu..:face22: ye, aku penakut..:face71:

oh,aku belum mkn lagi.. :face13:urm, yela.. aku tak sure nak story pasal ape:120:

:126: ok let's make it simple.. aku akan bercuty selama 3minggu..:face18: kenapa tak caya lak:120: betullah.. kerana aku istimewa.. haha:119: poyo tak?:face68:

amaran:119: kepada sesiapa yang mempunyai :68:heart attack, darah tinggi dan perempuan mahupun lelaki yang mengandung.. :22:dilarang daripada terus membaca.. haha:119:


ye,aku cuty 3minggu.. sebab..

aku pergi umrah:119::j: bertolak sebelum subuh hari khamis iaitu 2jun 2011 sampai 15jun 2011 a.k.a hari rabu.:face38: tapi masa tu korang dah sekolah:119: so,lagi dua hari tu nak berehat:l: dekat rumah jew. penat:119: takkanlah aku nak pergi sekolah terus lepas turun :121: flight:120::face66:


oh,akhirnya aku berjaya cakap jugak.. erm,so aku nak mintak maaflah dari hujung rambut sampai hujung kaki..:face14: aku bukan taknak cakap dengan kawan sekelas aku awal-awal.. cuma.. korang mesti pikir camni:133:aku pergi umrah tahun ni sebab aku spm tahun ni:119: sumpah sedih tahu tak lau korang pikir macam tu:120:

ini soal rezeki.. bagitahu aku kalau satu hari orang tanya kau..

kau dapat tawaran belajar:90: dekat korea:119: nak pergi tak:120:


kau akan tolak ke? sedangkan korang tak pasti lagi yang korang akan dapat peluang macam tu nanti..

aku nak pergi umrah sebab.. ini hajat aku..:i: masa aku tengok lukisan kaabah yang cantik sangat..

aku niat :89: 'satu hari nanti aku nak pergi mekah dengan mak dan ayah aku. mak dan ayah aku tak hidup selama-lamanya. aku sedar tu. :86: sekali seumur hidup pun tak pe lah!'


korang faham kan? so,itu jewlah yang aku nak cakap.. papai.. :47:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail