Singa In Disguise: .setem.

.setem.

..السلام عليكم
gah.. lupa lahblogger-emoticon.blogspot.com nak bagitahu korang.. pos malaysia dekat dengan sekolah aku.. (eh:120:) tak-tak-tak.. sebenarnya aku nak cakap:133:pos malaysia jadikan sekolah mgskl sebagai sekolah perintis:119:tada~ bangga tau..blogger-emoticon.blogspot.com

:134:korang tak tahu sekolah aku dekat mana? haish.. sekolah aku sebelah :65: masjid negara.. dekat dengan pos malaysia.. berhampiran bukit aman.. :103: jauh sikit dari tasik perdana.. jauh sikit gak dari pasar seni a.k.a central market.. ala,area-area situ lah:x:

tak tahu gak? oke, smk(p)methodist, jalan cenderasari, kuala lumpur..blogger-emoticon.blogspot.com hambek ko! alamat sekali aku bagi..:face3:

oke,,sebenarnya apa yang aku nak cakap ialah.. pos malaysia buat pertandingan teka setem dekat sekolah aku.. :face67: kan aku ada bagitahu haritu yang pos malaysia datang sekolah aku..:face54: oke,pemenang tempat pertama,kedua and ketiga pertandingan tu akan dijadikan setem.. eh-eh-eh gambar diaorang akan dijadikan setem!!blogger-emoticon.blogspot.com

best kan?? masa dye umumkan pemenang tempat pertama..:face23: aku dengan kechik dah tarik muka..:face37: kompem!! kompem tak dapat!!:face59: huhu~ kecewa jew aku dengan kechik..:face22:

wan nurshahirah wan zaizin.. bah!!:face24: wan menang!! kitaorang dah menjerit-jerit kot.. best gile kawan aku menang!!:face2: 6012 jawapannya.. wan teka 6011..

saket jugaklah hati aku an..blogger-emoticon.blogspot.com teka bagai nak rak tak menang.. huhu~blogger-emoticon.blogspot.comtak pelah.. mungkin bukan rezeki aku.. rezeki aku mesti lagi baik dari ni kan??:face38:

pst:aku dah jadikan gambar wan sebagai setem sebelum pos malaysia.. haha!! terima kasih kepada aku..

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail