Singa In Disguise: .karnival kerjaya.

.karnival kerjaya.

..السلام عليكم

mood: :26: cuaca cerah secerah kegembiraan aku yang agak cerah ni.. (aik?)

yeah:119: sangat serunok ke karnival kerjaya tadi.. :face18: tapi aku ke bahagian universiti and kolej yang aku minat aje.. :face5: anywy,aku tak ada sekeping un gambar blogger-emoticon.blogspot.com at sana tadi.. teramat khusyuk dekat situ.. sorry tau?
ini antara course yang aku agak minat.. :48: bidang perhotelan.. nge~ :face40:
aku jugak ke bahagian pendidikan.. ala,bidang perguruan you.. kan aku ade cakap yang aku teringin nak jadi cikgu tadika?blogger-emoticon.blogspot.com even,aku tak truely serius nak jadi cikgu..blogger-emoticon.blogspot.com aku still ambil kesempatan ni untuk tambah ilmu.. kita tak boleh jangka apa yang akan berlaku pada masa depan kan:120: mana tahu rezeki aku jadi cikgu.. :47: hehe~
heh:119: risda un aku pergi tau! berbakti kepada tanah.. (eceh! tetiba jew~blogger-emoticon.blogspot.com) aku tak la berminat dengan pertanian ni semua..:face27: so,asal aku ke bahagian risda ni?
tada! sebab dia ade course pengurusan landskap at situ.. suke-suke-suke:r::face50: dapatlah aku hias taman-taman cinta untuk korang~ mane tahu taemin nak upah aku kan? (perasan:x:)
ni lagi satu:v: tengok ni! kulinari.. :l: pastri dan bakeri.. blogger-emoticon.blogspot.com gosh! abang tu ukir bentuk bunga at tembikai, betik.. shit:q: (alamak! tercarut pulak..) kagum gile aku.. :face24: tenang jew die buat.. kalau aku.. haha! tangan vibrate you.. :face54:

iklan
uty:tak minatlah..
abang tu:jangan cakap tak minat dik! satu hari nanti kena hidup sendiri,msk sendiri.. takkan selamanya nak harap mak masak untuk kita kan?
aku:betul-betul-betul!:face57:

ni pun minat aku jugak.. gosh! :face28:

sepanjang dekat situ.. macam-macam aku tanya:x::face46:

:88:ada elaun tak?:face9:
:88:course ni minima kena ada berapa kredit ye?
:88:universiti ni full swasta ke?:face2:
:88:ade peluang sambung belajar dekat mana-mana luar negara tak?
:88:apa kemudahan untuk student yang dia bagi kalau nak ambil course ni?

ha! lebih kurang macam tula~ :face45: memang best sangat! rugi sesiapa ynag tak pergi tu.. uty,penat jalan :103: dengan aku kan:s:

oke,adios! homework time dear..:face38:

nota tangan dari minda meow-meow :133: what we decide to study and wanted badly is about passion. and passion is priceless without hardwork. and hardwork is useless without goal.

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail