Singa In Disguise: .kamu mintak, aku bagi!.

.kamu mintak, aku bagi!.

..السلام عليكم

:face40:readers sekalian.. wuhu? sihat? :face54: ha,sakit? sakit hati?:j: ish2.. jangan sakit hati dengan orang nanti orang mudah sakit hati dengan kita balik.. ha,tak? :g: abis tuh? oh... sakit kaki eh sebab cross countrey school tadi?? ader aku kisah?? haha:x:

aku dilanda kepelikan tahap karma tau..:face43: sungguh tak percaya.. aku tak sarapan pagi tadi.. hanya seteguk air yasin dengan telur 1/2cook.. blogger-emoticon.blogspot.com sepatutnya paling mulia un aku pengsan dekat carcosa masa merentas desa tadi.. :face60: sebab masa tuh,pinggang aku dah sakit sangat-sangat kot:119::face63: sampai ada sorang budak ni.. (tak perlu mention lah rumah sukan ape..) tanyew: kak oke ke tak? aku: oke2.. larilah dulu.. *sambil senyum chill :face68: aku.. then,biler budak tuh blah.. :103: aku tengok muka aku dekat cermin minie yang memang ade dalam poket.. PERGH! PUCAT KOT MUKA AKU:r::r::a: cepat-cepat aku lari cari air.. sebab ade kekawan aku jaga check point tuh.. kang risau lak dorg tengok muka aku..

blogger-emoticon.blogspot.com pinggang tengah sakit gile r.. aku lari un sambil cekak pinggang.. :3:mase tu lah..

"ya allah sakitnya.. tolonglah hamba mu ni ya allah! sesungguhnya hanya engkau lah yang maha mengetahui tiap satu yang diusahakan ku ya allah! kasihanilah aku:q:" :face22: *cubaan pertama..


nampak galah at simpang jalan.. nenek:119: aku dah :22:pegang pinggang time tuh.. tahan jewlah~ :123: aku buat macam biasa.. ko diam:r::118:

sekali turun tangga.. 'AH!' aku tergelincir sikit.. doa aku terus termakbul:x: hilang sakit aku weh.. :131: huhu~ blogger-emoticon.blogspot.com tapi masa tu.. dah jauh jugaklah aku kena tinggal:v: dah ramai sangat potong aku..

sampai dekat area masjid negara.. aku doa dalam hati lagi..blogger-emoticon.blogspot.com *cubaan kedua..

"ya allah aku tak dapat sijil un tak pela.. :face72: asalkan dapat markah satu untuk rumah marsh.. kalau aku berjaya buat ni.. insyallah aku puasa dua hari.."blogger-emoticon.blogspot.com


sekali nampak muka KK dengan AIMI dekat garisan penamat terus terduduk aku.. eh:x:blogger-emoticon.blogspot.com KK bagi aku nombor.. ha:120: malas nak pikir.. aku pergi kantin.. air.. air.. blogger-emoticon.blogspot.com aku dapat air.. AIR GARAM.. :face36: tangan jangan cerita menggigil sampe tumpah-tumpah air yang aku minum tuh..blogger-emoticon.blogspot.comsebab aku rasa nak pengsan sangat.. "PANG!" aku hentak kepala dekat meja kuat-kuat..

lepas tuh steady jew.. takmo orang risau tengok aku.. blogger-emoticon.blogspot.com huhu~

kesimpulannya: Allah itu maha mengetahui.. Selagi ikhtiar dan usaha kita seiring dengan doa dan ibadat kita pada Allah.. blogger-emoticon.blogspot.com Insyallah dimakbulkan.. 'kamu mintak, aku bagi'.blogger-emoticon.blogspot.com renung-renungkan dan selamat beramal..blogger-emoticon.blogspot.com

baru sekarang nak isi perut.. itu pun makan ni jew.. huhu~:face41: *malas nak masak:119:
notes: sudah bernazar puasa dua hari :133: isnin dan khamis.
:134:nak promote page ni:133: http://www.facebook.com/pages/Ecahfancyblue/195581243794929 :99: LIKE tau:119:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail