Singa In Disguise: .heran.sadis.

.heran.sadis.

..السلام عليكم

yeay!! blogger-emoticon.blogspot.com nota agama lengkap sudah!! tapi nape aku update blog lagik ni??:face43: malas la nak buat math.. tak suke subjek ni..:104: tengah tunggu cerita ustaz amirul start ni.. tapi hujan pulak:64:.. astro tolonglah ada siaran nanti!:l:

oke,,aku heran.. :face14: heran.. cakap takut maty.. takut tsunami.. takut tornando.. takut kiamat..:a: tapi,, hanya cakap.. ya,hanya cakap! :y: tak tunjok un yang korang tu betul-betul takut maty..blogger-emoticon.blogspot.comsolat ke tak ni?? yeke?? heran.. sebab.. surau sekolah aku selalu kosong!! blogger-emoticon.blogspot.com malu weh!! serius malu aku tengok!! sekolah tu tanggungjawab.. tapi solat pun tanggungjawab!! ada koko pun solat la zuhur! :face27: ni boleh kira pakai jari berapa orang jew yang solat!:j: adoh!

sekolah aku habis pukul1.45ptg.. :face10:koko start biasanya pukul2.30 tolak makan tolak tukar baju.. sempat weh pergi solat! tapi.. yang aku heran masa hari jumaat.. :131: ramai student yang stay back dekat sekolah.. :face7:tapi aku dok sesorang jew duduk dekat surau sampai pukul2.. tak ada orang yang pergi solat.. sedih weh!! sedih weh!!:face22:

mana umat nabi muhammad niyh??:face24: malas nak bebel.. malas nak merunggut.. dosa memang masing-masing.. blogger-emoticon.blogspot.com tapi taknak lah masuk syurga sesorang.. :face38: jadi fikirlah sendiri!! amar makruf nahi mungkar:r:

notes: hari jumaatlah hari yang paling aku bersyukur bile aku bukak mata dan tengok blogger-emoticon.blogspot.com matahari masih ditempatnya.:face54:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail