Singa In Disguise: .cuti yg tak cuti.

.cuti yg tak cuti.

..السلام عليكم

hikhikhik.. ok.. kawad krs memg sebijik mase aku kawad bpsm dulu.. haha!blogger-emoticon.blogspot.comdh 5taon kot kawad pbsm tu? :face31: camne aku nk egat.. kawad umah marsh lak memg jao menyimpang.. :130: semua start kaki kiri.. ajaran sesat betol! haha~ :131:

anywy,,so far so good~blogger-emoticon.blogspot.com memg cacat cara aku kawad but.. kira boleh r dr langsung tak ley kawad an? an:120:

hari kechik ade kem at sekula.. argh! tak sukanyew:119::face22: aku nakg gak.. tapi.. aku ade sebab sendiri kenapa :22:mo minta surat kbenaran dr cikgu~ pagi ni aku bangun kol8..blogger-emoticon.blogspot.com

basuh kasut.. n pergh:r: asal bilik aku bsepah ni:s: blogger-emoticon.blogspot.com ye r.. selalunyew balik sekolah terus kemas rumah.. tapi semenjak dua menjak masuk kawad ni:f: balik rumah terus mampus atas katil:119::a:

so,dgn suka hatinya.. :68: aku kemas lah bilik.. hikhikhik.. :102: lepas ni blogwalking .. maen terjah-terjah blog org.. haha!

then,nak buat homework pulak..
blogger-emoticon.blogspot.com wanna join a club??

notes: keja yg ade siapkan dahulu!blogger-emoticon.blogspot.com baru boley bercuti dgn senang hati.. blogger-emoticon.blogspot.com walaupun cuti yang tak cuti:q::face63:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail