Singa In Disguise: .tiada kata yg dptku ucapkan.

.tiada kata yg dptku ucapkan.

..السلام عليكم

entah kenapa:v: tahun ni macam rahmat kepada aku.. seriusly:119: setiap satu impian yang aku harap-harapkan masa kecik:95:.. yang dulunya aku anggapmustahil :30:seakan-akan menjadi kenyataan sekarang.. :i:terasa hampir sangat dengan akublogger-emoticon.blogspot.combukan fairytales..:e:but dream do come true.. aku cume tak expect langsung.. yang impian aku akan termakbul secepat ni:v:

bulan lima ni.. dengan izin allah insyallah,satu lagi impian aku akan termakbul:w: percayalah.. mase tu dah tentu aku akan menangis sepuas-puas haty aku:x::j:

korg :22:perlu faham apa-apa.. sebab kalau aku bagitahu impian aku ni:f: aku yakin sangat korg akan salah ertikan niat aku yang sebenar-benarnya.. hey,,10tahun pun belom tentu ckup untuk mengenali aku..:29:

:134:seriusly, tiap satu yang aku buat dalam hidup aku.. aku sentiasa berusaha untuk kebaikan.. agaknya inilah balasan :133: untuk setiap impian aku yang lebih ke arah :65: kebaikan:r: allah mempercepatkan proses impian tu untuk termakbul..

apa pun aku rse :22:percaya.. yang aku dah berjaya tinggalkan:103::50: zaman jahiliyah aku sepenuhnya.. :37: forever and ever :66: sejak pertengahan tahun lepas:x:

alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail