Singa In Disguise: .sambutan maulidur rasul at sekula tadi.

.sambutan maulidur rasul at sekula tadi.

..السلام عليكم

aku tak study hape untuk geo tadi.. blogger-emoticon.blogspot.comaku dah bace untuk paper 2 haritu.. blogger-emoticon.blogspot.comape dye nak expect aku bace untuk second time keblogger-emoticon.blogspot.com tinggal kenangan jew la :x:blogger-emoticon.blogspot.com sape suroh buat exam untuk paper geo tu laen2:s::q: hadap sangatla kan aku nak baceblogger-emoticon.blogspot.comanywy,,paper geo dah lepas.. let by gone, be by goneblogger-emoticon.blogspot.com kwn2 aku sume dah abis paper duh..:p:aku still ade paper seni hari selasa nanty.. so,kemerdekaan untuk aku tu lambat lagi:119::face41:biler bace status dorg at facebook :90:jiwa aku dah meronta-ronta macam ni...
"bebaskan aku daripada penjara buku teks:119: jangan dera aku dengan tekanan perasaan ni lagi:r:"

ha,,lebih kurang macam tu la jiwa aku sekarang.. :face59: anywy,kiteowk ader maulidur rasul tadi.. Ustaz Muslim Bin Mustapha dari Jabatan Pendidikan Islam ape tah.. lupe pulak!:face71:ape pun memang best giler r:x::face50:banyak story-mory tau ustaz tuh:w:suke giler aku! rase macam Pn.Law yg bagi ceramah un ader.. :face12: ye r,,dye un suke story-mory gax masa kelas akaun!! tp,,aku sedey ckit bb ustaz tuh tak ceta abis taublogger-emoticon.blogspot.commase sangat mencemburui kami lah:80::x::x: haish.. nanty aku nak suruh Ustazah Nazihah ceta la pasal tangisan terakhir rasullullah s.a.w , kecintaan abu bakar dengan kecintaan umar.. hua:119: aku ingatlah.. maju sudah!!blogger-emoticon.blogspot.com

tapi,,aku lagi sedey.. sbb bile tgk kekwn aku nganis mase ceramah tu:v: insaf mase tu jew ke korg:s::r: hanya pada maulidur rasul jew ke korg merasai 'cinta' pada rasullullah tu?? kalau tak.. nape surau jarang terima korg sebagai tetamu:s::x:blogger-emoticon.blogspot.com

bukan nak tunjok alim.. bukan nak tunjok pandai.. tapi,, AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR:119::119:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail