Singa In Disguise: makin maju,makin payah!!

makin maju,makin payah!!

..السلام عليكم

kaly ni aku nk berkongsi tentang kepayahan2 yg rakyat perlu lalui hanye krn arus permodenan yg sedang melanda ite seperti tsumawitsunami.. gelak pulak!! serius2.. antaranyew ialah..laptop dah ader 2,3 software or hardware tyme korg bru beli tu.. tp,,skrg dye dh kechik kan.. atao dh minie kn iaitu netbook.. mcm yg aku gune skrg ni la.. tp aku panggil lappy wlupon dye netbook.. xkan nk panggil netty kot?? xsedap!! lappy aku nmenyew sam.. (tak de kena-mengena..)huhu~ but seriusly.. ite tak boley ter'miss' satu un pkembgan teknologi cam gini.. erm,,merepek lg.. haish aku ni.. aku nk ckp yg aku penat la nk downlaod itula ini la utk lappy aku ni.. buatkn boley?? (gedix kucing..) sbb mase beli dulu aku cume install yg penting jew.. iaitu microsoft!! yela,,aku ni an student..itu la yg paling penting kena ader utk aku wat folio.. jd aku menggambil kesempatan di saki-baki cuty ni utk download aper yg aku xberkesempatan nk download tyme sekula.. huhu!!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail