Singa In Disguise: Kontest Blog Paling Kawaii

Kontest Blog Paling Kawaii

..السلام عليكم

sejujurnyew.. yg sejujor2nyew.. aku amatla malas nak wat ape2 entri harini.. walupon aku dh bace pasal kontest Syamira ni.. dimana hadiah dye ialah header transperant.. bagusla tu.. aku un tgh mcari idea utk header blog aku.. memandangkn header lame dh aku cmpak ke indahwater.. cian beliau.. argh!! dulik aper aku?? tp,,memandangkn ader mahkluk tuhan yg sunggo baek aty tag aku menda ni.. aku wat la gax wlupon mls skit..


dawaiikawaii ke blog aku ni?? urm,,pape jewla..

so,,mereka ni la yg aku tag.. memandangkn aku gax rce blog dorg agax kawaii!!

amalina mansor
atikah aula
cik eniey
wan nursyazwina
ok,,aku sudey un tag kpd 4org..wlupon aku rce ader lg yg patot aku tag.. yg tak ditag tu korg nk tag diry sendiy un boley.. haha!! tak ader sape larang..

dan sile tinggalkn komen korg at entri penganjur kontest ni.. yakini pemberi hadiah kontest ni nty.. haha~ just klik

http://akusyamira.blogspot.com/2010/12/kontest-blog-paling-kawaii.html


dan langkah terakhir like blog aku kalau like.. dan tinggalkn jugax link blog korg at atas entri aku dan bawah follower akuOPS!! kawan ok?? bukan follower..


No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail