Singa In Disguise: Entri Akhir Tahun2013

Entri Akhir Tahun2013

2013 dah hampir ke penghujungnya.:face59: Ya Allah. Detik yang berlalu dah pun berlalu. Tak akan dapat diubah satu pun.:j: Yang mendatang itu, terletak dalam genggaman tangan kita, sama ada nak berusaha mengubahnya atau duduk diam, berpeluk tubuh saja.:face38: Macam tahun-tahun yang sebelum iniblogger-emoticon.blogspot.combanyak kenangan pahit manis Cah ukirkan bersama insan-insan disekeliling Cah.:face45: Really greatfull for that.
Bezanya, 2tahun ini seems like I having to much important moments yang really brought a big changes for myself.blogger-emoticon.blogspot.com Make a big decision which I think it is the best for myself. :49: Cah selalunya fikirkan orang sekeliling Cah. But, akhir tahun ni... My mum, Hajah Maimunah, My honeymadu ask me personally to think for myself. And that is what I did.:134: Think for my own sake. Even Cah built up sikit demi sikit gap dengan orang sekeliling Cah, buat hal sendiri, dah makin tak campur dengan orang.. I turn back to my old self. Aisyah yang sebelum kenal a girl friend - who bring so much tears in my life.:face47: Most important is.... Ini tahun terakhir Cah diusia belasan tahun. Moga dengan bantuan Allah swt, muhasabah diri dan segalanya yang Cah dah lalui mematangkan pemikiran Cah walaupun keperibadian dan tutur bicara Cah :22:mencerminkan kematangan usia tu. :22:mengapa,  will keep in my mind that it is okay not to be perfect. Cause I'm perfectly imperfect person.
Back stabbing friend, di khianati, di sakiti, dihujaniblogger-emoticon.blogspot.com dugaan Allah swt yang melimpah ruah seperti nikmatNYA, broken heart..... (Ehblogger-emoticon.blogspot.com) Hahahaaaa. Kehilangan seseorang itu pun ujian Allah swt. :22:apa, ada jodoh tak akan ke mana. Lari ke hujung dunia pun, bertemu juga di Jabar Rahmah. Seindah cinta Adam dan Hawa. InsyaAllah. :131: (Ha, mulalah buat conclusion Cah baru putus cinta.blogger-emoticon.blogspot.com Kan? kanblogger-emoticon.blogspot.com - Wa'allahualam :face68:) Rasa hati ni kadang goyah, rebah dengan ujian Allah, kadang :22:tertahan bahu ini menanggung derita.... Allah swt saja lah yang tahu what I've been trough, no ones else does. :face44: Dan bagi Cah, menangis pun tak mengapa, itu tandanya kita hanya hamba Allah yang hina lagi tak sempurna. Manusia biasa.:87:
Cuti 2minggu ni, Cah gunakan untuk muhasabah diri banyak-banyak. Yeah, the way I see my reflection in the mirror, I see my selfishness attitude is taking over me.Dimana I think 2014 gonna be my 'buat hal sendiri' year ever.:face13: For some reason I think it is better that way. As for this end year wish:128: I hope for nothing more and less that Cah akan sihat walafiat, panjang umur untuk berjumpa dengan Jumaat terakhir tahun depan dan tahun-tahun berikutnya. :face46: (Aminnnn~)Allah swt memakbulkan tiap satu doa sahabat-sahabat di samping Cah, kawan baik Cah, haters Cah, insan-insan yang membenci ahli keluarga Cah, (Aminnnnn~) semoga Allah melimpahkan rahmat dan barakahNYA kepada mereka (Aminnnnnn~) serta menerima ibadah mereka yang di iringi airmata dan keikhlasan dalam hati mereka. Amin Ya Rabal Al'aminnnnn~:79:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail