Singa In Disguise: Jenis Darah dan Personaliti

Jenis Darah dan Personaliti

Okay, harini Cah baca magazine :90: Remaja. And jumpa artikel mengenai darah. Seem interesting for me blogger-emoticon.blogspot.com. Darah dan personality. Ada kaitan ke :face14:
Dengan rasa ingin tahu, Cah pun google search yablogger-emoticon.blogspot.com Maklumlah sekarang zaman IT kan. Segalanya internet. Memang banyak artikel berkaitan dengan jenis darah dan personality seseorang tu:face38:. Jadi Cah kongsikan source yang insyaAllah boleh dipercayailah dari pencarian Cah tadi. blogger-emoticon.blogspot.com Jenis Darah dan Peribadi : Source Halaqah Net dan Personality Characteristics : Source whatsmybloodtype.org
Anggap apa yang Cah kongsikan ini segenggam ilmu ya? :u: Jangan percaya bulat-bulat pula:face23:. Sebab kepercayaan itu milik Allah swt. Sandarkan sepenuh kepercayaan hanya pada dia. Ini berdasarkan kajian manusia semata-mata:face45:. Apalah sangat ilmu yang ada pada kita kalau nak dibandingkan dengan ilmu Allah yang Maha Luas. Betul ke tak, itu dalam pengetahuan Allah swt. Wallahualamblogger-emoticon.blogspot.com. So, jangan sampai goyah kepercayaan pada Allah tu lepas baca ilmu yang Cah kongsikan ni yablogger-emoticon.blogspot.com Lagi-lagi yang beragama islam. Cah buat muka serious ni blogger-emoticon.blogspot.com.
:face68: Okay, Here we go. Ini keyword yang Cah dapat dari artikel Magazine Remaja yang Cah dah mention mula-mula tadi.:j:
Darah Jenis A
:22:mudah panik dan mampu menghadapi sebarang krisis yang datang secara tiba-tiba. Kurang gemar bercampuri urusan orang lain, blogger-emoticon.blogspot.com bersifat pemalu yang tinggi, bersopan-santun, pentingkan kesempurnaan.:f:
Peribadi : Dingin, Sabar, Cool dan Tegas.

Kerja : Perjalanan kerja yang tip-top:119: Bersungguh-sungguh dan konsisten.
Kelemahan : Mudah gugup dan suka memaksa.:104:
Darah Jenis B
Ada matlamat, bersungguh-sungguh, mudah memahami dan sedia menerima arahan / teguran orang lain. Cenderung menamatkan kerjanya walaupun :22:segah mana:face46:. Jenis yang :22:kisah tapi sesetengah perkara :22:boleh berkompromi. Ada masa emosi lebih menguasai pemikiran mereka. Nampak sisi dingin dan serius bila :22:bersependapat dengan yang lain.:f: 
Peribadi : Periang dan bersemangat pada luaran sahaja.
Kerja : Suka cuba perkara-perkara baru tapi cederung kepada kerja yang membawa keuntungan sahaja.
Kelemahan : Mudah hilang fokus dan :22:mampu melakukan byk kerja dlm satu masa.
Darah Jenis O
Bersifat terbuka, bertenaga dan pandai bersosial. Sangat fleksibel, bijak :face44:namun mudah menyerah jika :22:dapat melaksanakan sesuatu pekerjaan. Suka jadi perhatian ramai,blogger-emoticon.blogspot.commenghargai pendapat orang lain dan sangat yakin pada diri sendiri. 
Peribadi : Pemurah, suka membantu, fleksible dan kadang-kadang dingin.
Kerja : Sering cipta suasana harmoni, berkepimpinan dan mudah mengatur sesuatu dengan baik.:128:
Kelemahan : Cuai dan sering melakukan kesilapan.
Darah Jenis AB
Miliki 2personaliti berbeza. Boleh jadi pemalu dan sebaliknya,:j: boleh dipercayai dan bertanggungjawab. :22:mampu menangani masalah orang lain dlm satu masa yg sama. Mudah tolong orang lain, :face24: suka pada kesenian dan artistik. Peribadi : Sensitif, lemah lembut dan terlalu menjaga perasaan orang lain.:t:
Kerja : Suka memikirkan sesuatu untuk satu jangka masa yg panjang dan mendalam.:j:
Kelemahan : Keras kepala dan sukar menerima pendapat orang lain.
That's all. :131: Ini saja yang dapat Cah kongsikan harini, untuk bacaan umum reader's semuablogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail