Singa In Disguise: aku cuak! dan lost world?

aku cuak! dan lost world?

..السلام عليكم

harini student 5akaun semuanya bertungkus-lumus buat lost world kitaorang dekat kelas 2kreatif.. haha:r: cayalah,blogger-emoticon.blogspot.comrumah sesat kitaorg akan kasi gegar hari keusahawanan esok.. aku adalah salah satu :49:hannttuu kat dlm rumah sesat tu.. lawak doe:r: aku un penakut,nk cuo aku jd hantu? hahablogger-emoticon.blogspot.com

habis sekolah pukul 12.35tgh hari kitaorg rehat jap..:134: g pasar jumaat depan sekolahblogger-emoticon.blogspot.comcari mkn:r:
pergh:r: galah bawak kek:43: sedap gilew tuh.. kitaorg spatutnyew bkumpul balik kat 2k pukul 1,tp biasalah.. lambat:r:

6/10 rumah sesat tu kitaorg siapkan.. aku pergi surau dgn aimi.. yela,dh pukul3:r: zohor tak solat lg..:22:lah jd hantu betul-betul:r:

dlm pukul4 mcm tu aku buka lappy.. aku rase :22:sedap hati bile tgk blogger-emoticon.blogspot.comkamera xde dlm beg.. alamak:r: dlm kelas 5akaun ke:120: adoi..:131:

cepat-cepat aku tarik kechik teman aku cari dekat kelas.. dhlah kelas tu diguna untuk rumah hantu..:a: aku cari bwh meja dgn kechik.. :22:jupe:r: aku dh cuak.. 2-3kali aku tutup raup muka aku.. mati:r: ape aku nk ckp dkt abah aku ni:120:

aku maseh mempertahankan airmata aku.. ye,aku tak nangis..blogger-emoticon.blogspot.com tp,aku terus belok duduk dekat tangga library bile tgk kechik dh jao ke depan..:face32:bukan utk nangis tp utk lepaskn benggang:r: :p:ye,aku bengang:r: camne aku boley lupa menda penting macam tu?

kemudian,aku dgr pbualan galah,atyn,kechik,aimi.. dr a to z.. haha:r: aku dgr semua tu.. :131:dorg tolong aku cari blogger-emoticon.blogspot.com kamera dkt kelas.. thanks weh:r: lepas aku yakin dorg dh naik tangga menuju ke kelas 5akaun.. aku g cek beg aku balik..:face23: then,kk kata ':22:delah meow,kay-kay dah cek..' huhu~

then,galah and atyn jerit-jerit.. meow~ meow~ oh,dorg dh jupe blogger-emoticon.blogspot.comkamera aku.. :face18:saayyaann... uhuk-uhuk-uhuk:r: batuk pulak..blogger-emoticon.blogspot.com

:34:then,kitaorg buat latihan dlm rumah sesat.. eh:s: mestilah kitaorg buat latihan.. blogger-emoticon.blogspot.com kang tak pasal-pasal kitaorg pulak yg sesat dlm tu.. camne:s: lagi-lagi aku yg mudah lupe ni.. (bukan lupa diri eh..)

klik disini utk tahu lebih byk tentang lost world kitaorg at tumblr aku..
fantastic!:23: satu ayat yg boleh aku kata kan bile tgk rumah sesat tu..:u: well,aku minat seni.. so,aku rase memang happy dgn idea dorg.. :24:thumbs up!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail