Singa In Disguise: .no idea.

.no idea.

..السلام عليكم

huhu~ blogger-emoticon.blogspot.comnak mintak maaf:x: harini serius tak tahu nak post ape..idea lari la.. tak sempat nak kejar..:y: jadi korang dengarbaca jewla apa yang aku nak story..

erm,,hujan pulak harini..
nak pergi kawad camne? :50:kereta dekat bengkel! nak tgk tv..blogger-emoticon.blogspot.comastro tak ade siaran.. nak snap picture? nak snapblogger-emoticon.blogspot.com amenda? nak tengok wayang.. doit tak ada:x::face59: haish! kacau.. maty kutu dibuatnya.. cuti ni tak tahu nak buat ape.. :face17: yang ada hanya.. homework! oh my gee.. malas+ngantok kot~ :face13:

notes: tak buat pun homework sebab tengah online ni ha! keke~blogger-emoticon.blogspot.com


hey.. hey..tak tipu la! memang
:64: hujan tau pagi ni.. sampai kol12tghhari.. tgk ni..
acom~ :face35: (sori-sori-sori) erm,,sampai mana ek story tadi? lupa pulak.. hehe~

ah! rumah marsh punya board kena buat balik..
blogger-emoticon.blogspot.com cikgu paparazi nak jugak tema warrior dia! suka banyakkan keja aku.. :face33: dah siap buat board nak tukar pulak.. aku memang suka lah.. blogger-emoticon.blogspot.com (ni dah story lain ni..) *belasah jew lah~

agak sedihlah tengok gambar-gambar ni..
eh!! cut-cut-cut :face49: gambar ni tak nampak macam dalam situasi aku sekarang lah.. :face32: erm,,jap eh? ha,,gambar-gambar ni baru nampak tinggal kenangan sikit.. :face46:

iklan: izinkan aku bernyanyi blogger-emoticon.blogspot.com sekejap..

blogger-emoticon.blogspot.compernah ada.. rasa cinta..
antara kita.. kini tinggal kenangan.. *tinggal kenangan.. tinggal kenangan.. tinggal kenangan.. (hanya ayat ni yang bergema dalam otak..:131:)
ingin kulupakan.. *lupakan.. lupakan.. lupakan.. (bergema lagi..:face58:)
semua tentang dirimu..
namun tak lagi kan..
seperti dirimu oh board ku!!:face59:

notes: saleem jangan marah kerana merosakkan lagu ni.. :face69: pst! sila abaikan kelarian piching diatas.. keke~


korang nampak tak? nampak tak betapa kecewanya aku?:face29: haish:r:kenapalah aku begitu bersungguh-sungguh buat board ni dulu?:face14: kalau tak.. mungkin aku tak kecewa begini.. :face62: (ececeh!)
:128::128::128:

suddenly,,
aku nak buat board! blogger-emoticon.blogspot.com takat nak tukar tema.. eleh!:j: macam makan choki-choki lah cikgu.. blogger-emoticon.blogspot.com senang jew tu.. cikgu cakap jew nak ape:w: ha,nak warrior? simple..:l:cikgu bagi saya..
rm50 harini, esok kompem siap:x:

notes: siapa cakap duit tidak membutakan hati dan mata manusia?:face39:


sebagai iklan seterusnya sila tengok gambar ini..
cik sotong yang shy-shy nak snap gambar.. :face15: haha:119: *ampun-ampun-ampun! (aku tak ada satu gambar un dengan kau lah minah..)

notes yang.. erm,, keberapa tah:face64:: setiap orang ada ujian masing-masing.. dan ujian bagi setiap hamba allah adalah berbeza.. :face67: tiada yang sama.. :face68: jadi terimalah ujian itu dengan hati yang terbuka agar kita tetap sentiasa mengharapkan pertolongan hanya darinya..:face57:

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail