Singa In Disguise: aku rce..

aku rce..

..السلام عليكم

aku rce.. aku frust merangkak sekarang ni.. aku rce.. betol la.. sebab.. aku rce.. aku rce.. tak gune cuty.. asal?? aku punye suka la nk rce ape.. rce masin ke pahit ke manis ke.. dulik ape korg?? aku rce.. tak de kaitan un dengan korg an?? aku rce.. cuty tu tak gune sebab.. aku rce pengurusan mase aku time cuty ni dah merosot.. dah tak nampak tahap keberkesanan jadual waktu mase cuty.. tak ekot un.. haish!! aku rce.. berbeza betol dgn time sekula.. aku rce.. sunggo tak rajin nak wat homework.. walupon aku dh bergelar SPM CANDIDATE tahun ni.. aku rce.. sunggo tak rajin nak wat kerja-kerja rumah.. walupon aku cuty.. sebab tula aku rce.. sunggo tak gune cuty tu.. so,, sekarang aku nk tanye korg.. ape korg rce lepas bace entri aku ni?? agak-agak ade tak rce nk lempang aku?? sebab aku rce.. ngantok gile ni wat ekonomi!!

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail