Singa In Disguise: helo!! aku reti makeup oke?? er~

helo!! aku reti makeup oke?? er~

..السلام عليكم

oke,,inila kata-kata yg kuar dr mulut aku bile org ckp that i'm to simple.. so,,ader aku kisah?? ade kena-mgena dgn ko ke lau aku xmakeup un?? ha?? xde an.. so,,dok diam-diam tutop mulut sudi..
act,,aku ade byk brg makeup.. to much u see?? sbb aku cume ader seorg kwn dlm rumah aku.. iaitu my lovely mum.. aku xde kakak or adek perempuan.. so,,aku memg sentiasa abiskn mase dgn mak aku.. mak aku lak sentiasa abiskn mase dgn kwn2 dye.. in other words,, aku ni berkawan dgn makcik2..

ni kasut tumit tinggi pertama sekaly yg aku pkai mase DARJAH5 oke?? korg dh mula pkai ke mase tu?? HA??
aku memg pandai melaram n melawa ni sume.. sume family aku tao pasal ni.. cume aku xkuase jew.. n setiap kaly nk kuar dgn kekwn aku.. aku mesty bangun lambat.. xtao la kenapa.. dan dalam situasi macam tu memang menghadkan mase aku untuk pakai sume ni.. so,,aku just makeup in simple way.. sampe org tak sedar un aku pkai makeup.. g sekula un org xkan perasan punye.. believe me.. i have try it.. before.. ^^

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail