Singa In Disguise: hari ke-26 bulan JAN

hari ke-26 bulan JAN

..السلام عليكم

such, such and such a bore day.. iteowk tak banyak belajar hari ni.. dibebel, dibebel, dan dibebel.. itu adela perkara biase bukan luar biase.. kelas agama adela kelas yg paling menyesakkan nafas aku!! SERIUS!! wlupon kes lappy aku dirampas tu dah un 'DITUTUP'.. aku maseh terpakse menebalkn kulit muka aku.. berlagak biasa.. bukan slh aku un mase tu.. cume buat mase skrg ni.. aku memg tak boleh pandang mate ustazah.. hmph.. but,,i'm a optimis girl ok?? aku dh banyak makan garam dlm idop ni.. sehingga menghidap kencing masin.. haha!! XD XD maksod aku.. aku dh banyak lalui manis, suka, duka dan cuka dlm persahabatan.. tak tercapai diakalmu.. anywy,,aku rpt dgn korg.. tak bermaksud korg BESTIES aku.. hanya aku yg tao siape kwn aku yg sebenar-benarnya.. itu dh lebih dari cukop.. ^^

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail