Singa In Disguise: 25 random facts about me

25 random facts about me

..السلام عليكم

"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

ok,,aku telah ditag oleh en.10jarijemari.. sunggo menarik entri2 en.10jarijemari ni tau.. (ececeh.. macam dye je ader 10jari jemari.. hua3!! joke3..)

ni ha,,25 random fakta about me.. fakta oke?? not auta..
1) aku seorang yg bermata 4 wlupon aku xrela bermata 4..

2) dpd nickname aku,, korg un ley tao yg aku suke gile at kucing mcm org gile..
3) aku jenis yg mudah lupe,, jd kenala sentiasa ingatkn aku 2,3kaly.. wlupon aku xsuke..
4) aku jenis yg suke bangun awal tp nk bersiap tu punyew la lmbt..
5) aku xreti bawa basikal roda 2.. aku pas bwa basikal roda 4 jew.. kire the most updated la tu.. haha!! wlupon mcmtu,, aku maseh ade aty nk bawa motor..
6) dlm byk2 pulau.. hanya satu pulau yg aku penah g.. iaitu pulau ketam.. kesian aku ni an??
7) game, music dan aku xboleh dpisahkn umpama jam dan jarum jam.. haha!!
8) aku tak suke timun, coklat, belacan, petai, jering, tempoyak n peria..
9) aku suke berenang wlupon aku berenang xsehebat perenang negara mhupon perenang antarabangsa.. (pdhl aku reti perenang satu type jew..)
10) aku ader byk brg makeup dan aku sendiry tertanya-tanye bile aku nk gune??
11) aku sering diserang saket mata kucing bile aku guna sepet mata terlebih dos..
12) aku sgt2 suke tmpt tinggi n ader angin bertiup kencang..

13) bagi aku,, setiap satu yg kecil tu ader maknany.. jd,,aku suka simpan menda yg org xpenah terpikir nk simpan..
14) aku maseh setia mgunakn pencuci muka safi sari gamat.. (sunggo bkesan uh..)
15) aku ader ps2, ps3, psp, mp3, mp4, sejak form1 tp aku maseh blom ade ipod..
16) aku seorg yg pnakut dan jugak penggeli.. aku takot dgn antoo n aku geli at binatang yg mengerutu.. eyuw~
17) aku gemar memasak n basuh baju.. tp,, aku tersgt tak gemar basuh pinggan n jemur baju..
18) jgn tudoh aku seorg yg sombong hanye kerana aku memiliki muka yg sombong..
19) aku seorg yg bpikiran jao sejao-jaonyew sehinggakn tak tercapai di akal mu..
20) kasut tumit tinggi aku yg melambak-lambak dan berduyun-duyun tu hanye dguna ke rumah org kenduri sahaja..
21) kemana-mana aku pergi,, cermin mesty ader sekaly..
22) aku xsuke bercakap sgt.. bb bg aku bercakap tu memenatkan..
23) ape-ape yg unik, pelik tp cute memang sentiasa menarik bijik mata aku utk melihat mahupon memilikinya..
24) aku hanye mkn coklat cadbury black forest n ferrero rocher sahaja..
25) kesejukan adalah musuh aku paling ketat sekaly!!

ha,,aku dh mjalankan tanggungjwb aku dgn baik sekaly slps ditang oleh en.10jarijemari.. dan sekarang aku nk tag kpd 25org ni utk mjalankan tanggungjawab ni jugak..supaya aku dpt kenal dorg lbey dr skadar kwn blogger..

jeng-jeng-jeng..


1) http://dblackmawar.blogspot.com/
2) http://cikcoklat1235.blogspot.com/
3) firdaus
4)aimi razman
5)asyh mustafa
6)zimy
7)kechik kimchi
8)miera mirae
9)safuraa harun
10)hana zati
11)doyah
12)beela
13)amiera
14)izzan salwana
15)sara majed
16)yana adriana
17)lolita sinta
18)miecyber
19)en.10jarijemari
20)tulipsetuchinta
21)kimmy unnie
22) http://www.lalalashydaku.blogspot.com/
23)kapten aisya


24)ayuanakpapajoe
25)ahmad pariz ashaidi

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail