Singa In Disguise: minie mouse

minie mouse

...
aku xtao ape dh jd at aku..
sampekn aku dgn ajaibnyew tlh update blog hari ni..
huhu~
...
mungkin disebbkn oleh..
akaun2 yg dcipta luca paciali dh myaratkn otak aku sesarat-saratnyew..
...
atau mungkin sbb nota ekonomi yg aku wat dh ghaib..
xtao dlm komik mane aku letak menda tu..
dan kuantiti komik2 aku lax mungkin skaly sbyk 1tan lori..
shingga myebabkn aku xtao mcmne nk cari..
...
atau mungkin sbb aku dh mgalami sintom2 penuaan..
dmane belakang aku tersgtla saket tyme study ni sume..
shinggakn aku tpakse menepek 3keping 'koyok' at belakang aku..
...
aha!!
skrg aku sendiry xphm ape yg aku tulis..
aku race yg aku ni terase sgt tension..
tp,,aku nk tulis gax..
...
ni rupe eiffel tower yg sbnr..(agaknyew..)

...
dmane mcm nila kot rupe blog aku dulok..
yg mcm2 objek aku sumbat sbijik tahu sumbat..
dan skrg blog aku dh aku minie kn mcm mini eiffel tower ni..
...
ape yg aku nk ckp sbnrnyew ialah..
blog aku ni dh di update la..
yg ko susah sgt nk phm asal??
...
aku mgaku yg aku dh mgarut
dr A sampe ke ??
jd,maafkn jew la aku..
...
dan tajok post aku iaitu minie mouse
adalah sunggo xmasok akal sbb sunggo xde kena mengena..
dgn ape yg aku dh merepek2 sbijik kerepek kentang at ats..
...
meskipun aku merepek..
korg tetap bace smpe abis..
sunggo mulia aty korg..
haha!!
...

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail