Singa In Disguise: Hobi.

Hobi.

Pernah xtanya kwn korg..
apa hobi dia??
...
kalau dia jwb~
tidur..kacau org..apa2 sj lah..
dan yg sewaktu dgnnya~
...
means dia seorg yg buat keputusan ikut hati..
type yg tak fikir pjg la~
and confius (xtahu apa yg best utk dia..)
...
...
ada member aku yg suka baca buku..
bila aku tanya dia,,
yup!! membaca buku tu hobi dia~
...
then,, aku try figure out psl ni..
a'ah!! got it~
boleh dikatakn member aku ni..
memg minat baca buku..
korang patut tgk bilik dia!!
korg patut tgk berapa lama dia spent time..
utk baca buku sehari..
...
...
Hobi kumpul setem ni not ketinggal zaman okay?
Ada member aku ni kecewa gila bila org gelakkan hobi dia,
kumpul setem.
So, secretly aku bgtahu dia aku ada juga kumpul setem and then, kitaorg tukar2 setem.
Setem yg kecil tu tetap ada information ya.
 ... 
...

dan ada yg suka main game..
mcm aku~ aku suka main game sbb aku rasa..
aku boleh lepaskan sgala mcm kemarahan dan kesedihan time main game.. melukis pula terapi aku utk lupakn sesuatu~
sbb bila aku melukis.. langsung xsedar masa yg berlalu.

...
Pendek kata,hobi bukan sekadar mengisi waktu~
tp,terapi terbaik utk kita..

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail