Singa In Disguise: kau kena faham~

kau kena faham~

...
kau kena faham..
kenapa aku selalu marah kau..
sebab aku nak yang terbaik untuk kau..
...
kau kena faham..
kenapa aku banyak berkorban untuk kau..
sebab tanpa kau siapa lah aku??
...
kau kena faham..
kenapa aku selalu minta tolong dari kau..
minta nasihat dari kau..
sebab kau lah kekuatan aku~
...
kau kena faham..
kenapa aku selalu minta maaf dekat kau..
sebab aku tak nak kau terasa sikit pun dengan kata2 aku..
...
kau kena faham..
kenapa aku selalu berterima kasih dengan kau..
sebab aku nak kau tahu yang aku menghargai kau..
...
kau kena faham..
kenapa aku suka mengadu dekat kau..
sebab kau lah segalanya pada aku..
...
kau kena faham..
kenapa aku rahsiakan banyak perkara dari kau..
sebab aku tak nak kau risau..
...
kau kena faham..
kenapa aku menjarakkan diri dengan kau tiba-tiba..
sebab kau saja yang dapat baca hati aku..
...
kau kena faham..
kenapa aku buat semua ni..
walaupun kau dan aku akan sama-sama terasa..
kalau itu yang terbaik untuk kau..
aku buat!!
...
maafkan aku atas kebodohan aku ni..
tapi,, kau la kawan aku..
kalau kau benci aku..
marah dekat aku..
tell me the truth..
sebab kau saja lah..
yang boleh buat aku faham..
apa yang terbaik untuk kita sebenarnya..
...

No comments:

Post a Comment

Copyright and all reserved belong to aisyahISMail